środa, 9 stycznia 2013

# 13O. moja mama nie chce mruczeć. ;c

Uła, przeżyłam środę. Wcale nie było tak źle. Tym bardziej, że wróciłam dziś wcześniej, bo okazało się, że nie ma plastyki... Wprawie mamy dwa dni do weekendu, ale łatwo nie będzie, bo jeszcze nie wszystkie oceny wystawione. Dziś na początek religia i może będę miała szóstkę, huehue. Okaże się w piątek - dam moje dzisiejsze zadanie domowe do sprawdzenia czy coś w tym guście. Na wosie ogólnie gadałam sobie z Pauliną, no i mam czwórkę na semestr. Bardzo dobrze! :D Na biologii udało mi się wreszcie wykorzystać nieprzygotowanie, a z tej ostatniej niezapowiedzianej kartkówki dostałam piątkę, wow. Chciałabym tak częściej - nie uczyć się, a dostawać takie oceny. xD No i mam piąteczkę na semestr, ach. <3 Naprawdę mnie to cieszy. Na przedsiębiorczości gadaliśmy o mało ważnych sprawach. Głównie próbowałam zrobić jakieś zadanie, średnio mi wyszło. No i na polaku robiłam notatkę. Wszyscy oceny wystawiają, więc luzik nawet był. Wf spoko - stepy. Na matmie nawet ogarnęłam temat. Jakoś szare komórki resztami sił dały radę. Niemiecki będzie teraz prowadzony całkiem w tym języku. Dziś taka lekcja próbna. Niby rozumiem wszystko, co mówi pani, ale jeśli mam znaleźć synonim do jakiegoś słówka - ciężko. Powędrowałam do biedronki, Ola dała mi znać, że pan L. na zwolnieniu, więc potem od razu na autobus. W domu pomagałam Michałowi w lekcjach. ;o Ogólnie teraz współpracujemy, bo mamy wspólny cel. Mam nadzieję, że będzie osiągnięty. Okaże się na dniach. xD Mama mnie wkurzyła... Nie mruczy, jak ją smyram za uszkiem. :C Emilka zawsze mruczy! Hahaha, mama mówi, żebym się zapytała o jej korzenie. Zostały mi dwa odcinki do końca witch! ;< No i muszę jeszcze nauczyć się kilku słówek z niemieckiego, także siema.


8 komentarzy:

  1. Kurde jakie cudne to zdjęcie kota *_*
    Jakim aparatem robione ??
    WOw gratuluję takich dobrych ocen na semestr ^^
    Fajny tytuł posta,haha ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie cierpię ani chemii ani błota :D

    ee dwa odcinki, szybko przebrniesz i będziesz mogła się uczyć niemca :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ferie zaczynam dopiero 11 lutego :C

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! ja bym nic chyba nie zrozumiała po niemiecku ;d
    dziękuję za miły komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 5 z biologi, jak ty to robisz ;o
    też muszę nauczyć się kilku słówek z niemieckiego ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. moja kol ma 14, tez ciekawie. ; P

    OdpowiedzUsuń