czwartek, 10 stycznia 2013

# 131. z demonem we mnie.

Tak, skończyłam oglądać wczoraj witch. W jednym z odcinków fajna piosenka była. <3 'Demon we mnie' się chyba nazywa.
Ogólnie wyglądałam dziś jak baranek. Nie mogę spać w warkoczykach. Mogłam ich nie rozplatać i pójść tak do szkoły! Genialny pomysł. Może po feriach. xD
Nie wiem po co się wczoraj tyle uczyłam słówek na niemiecki, skoro były wszystkie te, które umiałam już w gimnazjum. Chociaż łatwa piątka wpadła. No i mam z niemca na semestr 5-... Wolałabym 4+, ale pani mówi, że nas ten minus ma motywować do utrzymania oceny na koniec roku. Niech jej będzie. Ja się staram, bo nie można olewać przedmiotu, którego ma się pięć godzin w tygodniu. Na drugiej lekcji ogólnie robiliśmy jakieś zadanka z książki. Na historii Emilka chciała iść do odpowiedzi i pan jej nie wziął, na geografii też chciała - to samo. Dziewczyna chyba jest mocno zdesperowana, hahaha. No i na historii dziś nie pytał - miał zamiar, ale wszystkie osoby, z którymi chciał porozmawiać wolały jedynkę. Można i tak. Ja jednak wolałabym coś powiedzieć. Jutro pewnie poznam moją ocenę na semestr. Byłabym bardzo szczęśliwa z czwóreczki. Na fizyce/ddw uczyłam się na geografię (znaczy przeczytałam temat). Z fizyki ocenę poznam dopiero po feriach, okok. A z geografii mam 4+, łiiii. Dobrze siedzieć w pierwszej ławce i udzielać się od czasu do czasu. Później z Emi krążyłyśmy po sklepach typu computernet, mixelectonics czy media expert. Ogarnęłam wszystkie ceny i jutro wyruszamy z rodzicami na małe zakupy. To się Michał zdziwi, kiedy wróci z imprezki. :D Muszę dziś jeszcze przeczytać temat z historii chociaż raz i dokończyć dwa listy z niemca. Nawet nie wiem czy było to zadane, ale lepiej nie ryzykować. :D


10 komentarzy:

  1. `O to widać, że masz dobre ocenki :D
    Wow czemu masz aż tyle godzin niemieckiego ? O_o
    Ja bym oszalała ! :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Banksy jest swietny! moze tez bedziesz tworzyc jak on, warto sprobowac :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a daj spokój z niemieckim... teraz i z tym mam problem.. zgłaszałam się do odpowiedzi dwa razy, pani mnie nie wzięła, po czym później wypominała mi, że nie odpowiadałam. oO zgłosiłam się znowu, wzięła mnie, nie umiałam dwóch słówek z pierwszego zad ( były 3 ) i ona : siadaj, nie umiesz. a dziś mi wstawiła szmate. -.- ale i tak mi 4 wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to masz niezłe ocenki ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. jeeej jak ja dawno nie kręciłam włosów poprzez warkoczyki ;) chyba muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym piąteczką nie pogardziła

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam rodziny w Niemczech, ale moja mam tam pracuje i opiekuje się starszą Panią i ja tam do niej jadę, pozwiedzać Hamburg i wgl ;d Chodzę do 1D do tanecznej xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam z niemieckiego 5- :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow. Ja z geografii to kompletna porażka XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogladałaś Witch? Uwielbiałam to! A co do piosenki to tekst całkiem fajny, tylko wykonanie nie do końca ;)
    A ja mam z niemca średnią 4.91 i dostałam na koniec 4, i gdzie tu sprawiedliwość? :c

    OdpowiedzUsuń