poniedziałek, 7 stycznia 2013

# 128. słyszę głosy...

Cześć. Właśnie dopracowuję prezentację o Leonardzie da Vinci na polski. Wpadłam na pomysł, aby zrobić jako tło literek jego dzieła. Szkoda, że nie widać wszystkich dobrze. Trzeba się przyjrzeć. ;)
Poza tym miałam iść spać, gdy wróciłam ze szkoły i teraz już zasypiam. Fajny był dziś dzień, ale w tych okolicznościach raczej ciekawie go nie opiszę. Zamknęłam na chwilkę oczy i jakieś dzieciaki mi się w głowie zaczęły drzeć. Jeju, chyba zasnęłam na siedząco.
Jak zwykle w poniedziałek - ciężko było wstać, jednak perspektywa tylko pięciu lekcji wydawała się kusząca. No pomijając sprawdzian z niemieckiego. W zasadzie nie był tak straszny. Nie znałam słówek z jedego zadania = pewnie jest źle. Poza tym luzik, temat wypracowania banalny. Pewnie w środę poznamy oceny. Później matematyka. Na szczęście temat, gdzie nie trzeba było myśleć. Muszę się pochwalić piąteczką z chemii ze sprawdzianu. Moja radość - nie do opisania. Dzięki temu mam czwórkę na semestr. Byłaby piątka, ale musiałam zrąbać pierwszy sprawdzian. -.- Mamy jeszcze drugi semestr, tym razem tak łatwo się nie poddam. xD Ogólnie telefon pani dzwonił i odebrała słowami 'Szczęść Boże księże Piotrze', co ogólnie wywołało wybuch śmiechu (zarówno w nas jak i w pani), ale uciszyła nas jakoś w porę, hahaha. Kolejny angielski, było całkiem spoko. Spać mi się chciało. Na polaku referaty nam prezentowali. Przejęzyczenia są czasem fajne. Poszłam z Emilką na zakupy. Błąd. Nigdy nie chodźcie z nią na zakupy, a tym bardziej jak musi sobie kupić buty. Byłyśmy w tylu obuwniczych, a w każdym albo za małe, albo za duże, albo zbyt błyszczące, albo mają czubek, albo są zbyt czarne, albo na obcasie. Dogodzić jej ciężko. oO

7 komentarzy:

  1. jasne, próbuj i się ucz a będzie na pewno 5:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Leonarda :) jego twórczość jest świetna, miał facet łeb, żeby przemyśleć tyle wynalazków w swojej epoce...
    gratuluję piątki z chemii! to był mój znienawidzony przedmiot :D

    OdpowiedzUsuń
  3. tak! obejrzyj Zieloną Milę znów! pewnie też to zrobię, choć tyle innych filmów na mnie czeka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 5 z chemii?:3 PJONA. <3 też mam 4 z chemii na półrocze xd w następnym pasowało by mi 5 ^^ .
    W drugim semestrze muszę się postarać.;DD
    właśnie dzisiaj wybieram się do księgarni i do lumpa XD
    muszę sobie kupić jakieś dwie koszule najlepiej białą i czarną i wyciąć sobie kołnierzyki.:3
    Nie obrażę się jak wpadnie mi w ręce koszulka z jakiegoś zespołu którego słucham . :3

    OdpowiedzUsuń
  5. To powodzenia w prezentacji :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z tymi literkami :D
    Ja dzisiaj za to miałam taki dzień, że ciągle chciało mi się spać i usypiałam na lekcjach prawie ;d Haha, no po tym co piszesz to serio jej ciężko dogodzić z butami xd

    OdpowiedzUsuń