sobota, 5 stycznia 2013

# 126. Liebster Award.

Cześć! 
Postanowiłam dziś zrobić tag, gdyż zostałam już dwukrotnie nominowana, a wcześniej jakoś nie miałam czasu. Każdy pewnie zna zasady, jednak wolę je przypomnieć:

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Pierwszą nominację otrzymałam od Liw ~ jeszcze przed nowym rokiem.

1. Jak się nazywasz?
2. Masz jakąś pasje? Jeśli tak to jaką?
Hmm... Myślę, że fotografia, choć ostatnio nie mam na nią czasu.
Dodatkowo próbuję malować od kilku lat. Średnio mi idzie.

3. Od kiedy prowadzisz bloga?
Obecnego bloga prowadzę od 1 września 2012 (nowa szkoła - nowy etap w życiu). Wcześniej pisałam na photoblogu. Można powiedzieć, że od października 2009 udzielam się w Internecie.

4. Sobota vs Niedziela?
Wprawdzie lubię to i to. Ważne, że nie trzeba wcześnie wstawać.

5. Ulubiona potrawa?
Ostatnio jest to pizza Giuseppe.

6. Imię najlepszej przyjaciółki/przyjaciela?
Ola. <3

7. Ulubiony rodzaj muzyki?
Zdecydowanie rock.

8. Wakacje vs Ferie?
Głupie pytanie, oczywiście, że wakacje. ♥

9. Kraj, który chciałabyś odwiedzić?
Najbardziej chciałabym polecieć do Japonii.

10. Ulubiony owoc?
Truskawka.

11. Film czy książka?
Książka. Dzięki niej człowiek chociaż może rozwijać swoją wyobraźnię, poszerza zakres swojego słownictwa i takie tam. Film jest dobry na jakąś nockę z przyjaciółką.


Natomiast drugą nominację dostałam od !-nochi.
1. Dokąd chciałabyś wyjechać?
Jak wspomniałam wyżej - chcę zwiedzić Japonię. A jeśli chodzi o zmianę miejsca zamieszkania - jakiś kraj anglojęzyczny.

2. Czy masz w zwyczaju układać postanowienia noworoczne?
Nie, jednak w tym roku coś tam postanowiłam.
3. Znienawidzony kolor to…
Pomarańczowy. Drażni mnie.
4. Czy spełniło się już jedno z Twoich największych marzeń?
Nawet dwa. <3
5. Potrafisz dążyć do celu? Jeśli tak, to z którego jesteś naprawdę dumna?
Jeśli się na coś uprę to muszę dopiąć swego. Hmmm... Marudziłam rodzicom tak długo, że wreszcie kupili mi lepszy aparat.
6. Twój ulubiony bohater z dzieciństwa (z kreskówki, książki, bajki animowanej…) to:
Chyba w każdej kreskówce, książce czy bajce animowanej miałam jakąś ulubioną postać.
Np. w pokemonach był to Pikachu. <3

7. Jaki jest Twój ulubiony zapach?
Truskawkowe świeczki, cudo.

8. Malarstwo, nauka czy literatura?
Uwielbiam malarstwo.
9. Dlaczego blogujesz?
Jestem zbyt leniwa, aby prowadzić pamiętnik. Lubię czasami wracać do niektórych postów i wspominać stare, dobre czasy.

10. Wymień coś idealnego w Twoim mniemaniu (kształt, osobę, produkt…).
Łóżko!

11. Jak się odnosisz do tagów? Lubisz je czy też zapraszanie do nich Cię irytuje?
Mam do nich obojętny stosunek. Nie denerwują mnie.

* * *
A ja nie nominuję nikogo. Jeśli jednak chce ktoś odpowiedzieć na moje 11 pytań to proszę bardzo.
1. Kim chciałeś zostać w dzieciństwie?
2. Masz jakieś talenty? Rozwijasz je?
3. Potrafisz grać na jakimś instrumencie? Jeśli tak to na jakim? Na jakim chciałbyś umieć?
4. Jakiego typu ludzi nie trawisz? (no pytanie dla kanibala, jak nic xD)
5. Jest jakieś miasto w Polsce, które musisz za wszelką cenę odwiedzić?
6. Jaki jest Twój ulubiony zespół muzyczny?
7. Skąd czerpiesz inspiracje do pisania notek?
8. Co sądzisz o znęcaniu się nad zwierzętami?
9. Z jakim zawodem wiążesz swoją przyszłość?
10. Przedmiot, który Twoim zdaniem powinni wykluczyć z listy zajęć szkolnych?
11. Ulubiony pokemon? :D

26 komentarzy:

  1. Coś idealnego: łóżko! Padłam!
    Super odpowiedzi, dziękuję ze wzięłaś udział w zabawie. :)
    ___________________________
    Ja zaś uczyłam się angielskiego tylko cztery lata, aby zdać z tego języka maturę. W klasie było jedynie pięć osób, które nigdy nie miały wcześniej tego języka: między innymi byłam to ja i mój brat bliźniak, pozostałe osoby tak jak ja zawsze miały niemiecki.
    (Cztery lata, ponieważ nie chodziłam do liceum, a do technikum informatycznego).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet często chodzę do lumpa.;D Mają fajne koszulki,kupiłam tam z my chemical romance i ramones,i różne chujki . XD Chciałabym trafic na taką koszulę. <3
    uhuhu,na początku też tak myślałam o mojej klasie,ale niestety musiałam zmienić zdanie ;__;
    Kurde..no szkoda,chciałabym Cię poznać,strasznie fajna jesteś.:3
    Boże jak ja bym bardzo chciała pojechać do Japonii . *o* To by było piękne.
    A jakie książki czytałaś?:D I w ogóle też tak sądze .:3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już jadłam sushi, ale to było dwa lata temu na wakacjach w Belgii, także no... Dawno. I chciałabym znów :D I w sumie, polecam :D A co do twojego liebster blog, to może uda mi się znaleźć chwilkę, bo głupio by było jakby nikt Ci nie odpowiedział, nie? :D A tak, to miło Ci się zrobi. Tak myślę. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te gify! ;) Fajne to zdjęcie "trudne sprawy" hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne odpowiedzi ! Super gify do nich dopasowałaś :D
    Hahahah fajne to z 'Trudnych Spraw' :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł, świetnie dobrałaś gify, pośmiałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  7. swietnego masz bloga ^^
    tez kocham Japonię. az za bardzo.
    kocham Pocky, anime, mange, subkultury typu lolita, ahhh... : > haha.
    i tez jestem z lubuskiego : D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Do Niemiec?
    i obyś nie zmieniła zdania,a ni się na klasie nie zawiodała,ja neistety tak,i ogólnie moja klasa to jest jakas porazka,a o szkole to juz wspominac nie będe ;__;
    Niestety nie:c A ty W Tarnowie,małopolskie,lub gdzieś w pobliżu?:3
    No fajnei by było takie coś zorganizować,nie powiem ze nie . XD
    Mnie tak samo,tyle ciekawych miejsc i rzeczy,JAK NIGDZIE . xd Ogólnie to oglądam anime,czytac to czytam,ale baaardzo rzadko.Niestety nie mam za bardzo czasu :c
    Spoko,czytałam co nieco o tej ksiązce,i wydaje sie całkiem okej . :D
    Najbardziej to lubie czytac o problemach,nastolatkach,miłość,ogólnie takie psychologiczne,a Ty ?:3
    Pamiętnik narkomanki,i dzieci z dworca zoo,zajebiste książki,polecam.:3
    Słuchasz bmth?<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie gify, ja lubie lumpy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog, <3
    http://victonch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetnie wybrnęłaś z tego pytania.

    Dokładnie, tak było z tymi językami.

    Ja sama chciałam iść do liceum humanistycznego i długo żałowałam wyboru tego technikum informatycznego jako umysł humanistyczny. Dziś jednak widzę, że nauczyłam się w nim wielu praktycznych rzeczy, no i mam zawód, bo zdałam egzamin na technika informatyka. :) Jednak nie kontynuuję nauki w tym kierunku, choć rozmyślam nad studiami podyplomowymi w kierunku grafiki komputerowej.

    Tak, posiadanie brata bliźniaka to coś naprawdę niezwykłego, fajnego i... przydatnego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No, to teraz otrzymałaś kolejnego taga. Ale jeżeli nie chcesz, nie musisz odpowiadać, wybór należy do Ciebie! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. o tak!:)
    łóżko jest idealne
    no i jeszcze zachciało mi się wakacji
    buziaki
    w wolnej chwili zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie zawsze nudza notki z tymi pytaniami,a ty to tak fajnie zrobilas z tymi obrazkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie też ktoś nominował, ale nie chciało mi się bawić. ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie dodałaś cudne gify! :D uwielbiam. ja też nie mogę się pogodzić z tym, że mam downa :D też kochałam pikachu, a pomarańczowy bardzo lubię! jest taki energetyczny.

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki, że odpowiedziałaś na pytania :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny tag, taki kolorowy! :D Super sie czyta :DD

    OdpowiedzUsuń
  19. oo, ja bym się nie zdecydowała na maturę z niemca :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Z chęcią odpowiem przy następnej notce ;)

    OdpowiedzUsuń