poniedziałek, 3 grudnia 2012

# 93. babcia w piwnicy?

Wstałam dziś z pięknym postanowieniem, że jak przyjdę ze szkoły to wskakuję do łóżka i śpię do rana. Niestety męczyły mnie koszmary o babci zamkniętej w piwnicy, która kazała Potterowi złożyć jakieś dziecko w ofierze. Dlatego też postanowiłam jednak wstać, ogarnąć to i owo już na środę (biologia, wos, niemiecki). Do kina jedziemy (lub nie...) jednak w czwartek, co oznacza, że trzeba zrobić filmik na informatykę góra w środę. ;< Nie mam pomysłu ani chęci. Robi się coraz zimniej (skoro już nawet ja mam lodowate dłonie). Trzeba się na roraty wybrać, zebrać kilka podpisów do indeksu i mieć spokój. Jezu, zapomniałam zjeść wczoraj czekoladki z kalendarza adwentowego, co za strata!
Kiedy dotarłam rano do szkoły, wzięłam niemiecki w łapki, gdyż miał być sprawdzian, na który się nic nie uczyłam. Nie potrafię ocenić, co dostanę... Pewnie w środę się okaże. ;) Następnie była matma, zgłosiłam enkę, bo nie ogarniałam zadania, pan nie wpisał, więc spoko. ;d Kolejna chemia i w sumie jakbym była pytana to wszystko bym powiedziała - zgłoszę się za tydzień (pół klasy ma taki zamiar, cóż xd). Następnie angielski i żal mi siebie, bo zrobiłam tak głupie błędy na tym dzisiejszym sprawdzanie. Jednakże piąteczka jest, huehue. Na koniec polski. Rysowałam sobie po zeszycie, bo 'Legenda o św. Aleksym' jakoś do mnie nie trafia, so sad. I ogólnie zmarzłam czekając na autobus. Jutro do 13:35, mmm.


15 komentarzy:

  1. Kurde ale masz dziwne sny O_o
    + ładne zdjęcie :*
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej, jakie Ty masz sny.. hihu :))
    Ładne zdjęcie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. '' Niestety męczyły mnie koszmary o babci zamkniętej w piwnicy, która kazała Potterowi złożyć jakieś dziecko w ofierze. '' - hahahaha :D SZkoda że ja nie mam takich snów :c
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chcę takie sny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna przeróbka. : >

    OdpowiedzUsuń
  6. oo a mi się w ostatnim czasie nic nie śni :P

    OdpowiedzUsuń
  7. mi tam sie nic nie śni ;_; ja też chcę lekcje do 13.35 :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcie, ale miałas koszmar o.o

    Komentujesz? Obserwujesz? Robie to samo!

    julia-juuliaa.blogspot.com

    obserwuje ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha, super sen ;>
    Ładne zdjęcie, ja dzisiaj nie miałam zadania na angielski, ale jakoś mi to uszło, i pani mi też nic nie wpisała. ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. hahahha.. sny ! jak mi się coś strasznego śni to boje się z powrotem zamknąć oczy :P
    Miły blog ! pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. cha cha cha ale masz sny :)))) za dużo horrorów :P :)

    OdpowiedzUsuń