sobota, 17 listopada 2012

# 77. jak ja kocham wstawać o szóstej rano w sobotę!

Dobry wieczór! Dziś planowane zdjęcia się odbyły. :> Wiadomo, że bardzo trudno jest się zwlec z łóżka o wczesnej porze i to jeszcze w tak chłodną sobotę. Dziewczyny atakowały mnie wiadomościami/telefonami na oba numery. Wreszcie się poddałam, założyłam trzy bluzki, dwie pary spodni, moją zimową kurtkę, władowałam aparat do torby i wyruszyłam. Oczywiście one zdążyły już dojść prawie pod mój dom. Max (pies) nam towarzyszył i to właśnie przez niego kilka razy serce zabiło mi mocnej ze strachu, bo ten głupek się skradał. Jak robiłam jedną fotkę to musiałam się położyć na chwilę, on oczywiście wykorzystał ten moment. :< Ogólnie brawo dla Dominiki, bo wytrzymała w tej sukience i balerinkach dobre dwie godziny! Poniżej kilka zdjęć...









A tu mamy właśnie scenę ze Zmierzchu kiedy to wilkołak Max odrywa głowę wampirkowi. ^^

Sprzątałam dziś dom (oczywiście w trakcie oglądania ncis, więc trochę mi nie wyszło). Rodzice wrócili od babci i pojechaliśmy na zakupy do tesco, potem kaufland. Kiedy w tym drugim sklepie ładowałam do reklamówki mandarynki - dumnym krokiem progi marketu przekroczył Michał, potocznie zwany Andrzejem. HAHAHA, zaczęłam się śmiać. On mnie chyba nie widział, ale za to ludzie na mnie dziwnie zerkali.
Po tym wszystkim tata postanowił, że pojedziemy jeszcze do myjni.......... Fajnie, że się coś tam zepsuło i czekaliśmy z pół godziny. Gościu nie mógł się do samochodu dostać. No po prostu świetna przygoda. Ostatecznie zjedliśmy hot dogi z lotosa (oczywiście nikt nie pamięta, że nie trawię musztardy) i pojechaliśmy brudnym samochodem do domu. xD
Wchodzę do kuchni, a tam rodzice z czapkami Świętego Mikołaja na głowach - wpierniczają mandarynki. No krejzole.
Czas kończyć notkę, bo mam Michałowi 'Dzieci z Bullerbyn' poczytać...

11 komentarzy:

  1. ale masz świetną urodę ! ;-)
    to ostatnie zdjęcie wygrało hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne włoski : D . Genialne zdjęcia ;)) . Masz bardzo fajną grzyweczkę . Współczuje wstania tak wcześnie ja bym nigdy nie dała rady ;p .
    - admin stylówki .
    Ps . pisałaś , że wolisz dramaty i komedie , to na moim blogu jak zjedziesz parę postów niżej to są posty poświęcone akurat o tego rodzaju filmów .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a są gdzieś Twoje zdjęcia ? :D .
      - admin stylówki .

      Usuń
  3. ja też musiałam w sobote wstac o 6, ale u ciebie było warto, bo zdjęcia ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :D Szczególnie ostatnie :)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny ciekawy blog...pozwol ze dodam cie do obserwowanych...w wolnej chwili zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń