sobota, 13 października 2012

Zbyt szybko.

O wow, dobiłam do tysiaka, jeśli chodzi o wyświetlenia, ale jestem fajna. A na serio? Nie jest to tak istotne.
Jestem zmęczona! ;o Wczoraj pół godziny w kościele, następnie z Olą odprowadzić kawałek Paulę i Anię, spotkałyśmy moją Olę, bo akurat kupowała mi mambę. ;* Ze względu na to, że robiłyśmy nockę to poszłam już z moimi tobołami do kościoła. ^^ Zostały mi do podpisania cztery różańce, aczkolwiek tydzień zapowiada się strasznie i chyba nie będę mogła sobie pozwolić na marnowanie czasu. U Oli było fajnie, ale oczywiście dopadło mnie zmęczenie i w trakcie oglądania filmu sobie zasnęłam. Najpierw był jakiś zrąbany film o babce, której wmawiali, że nie miała dziecka, a tak naprawdę to jakiś psychopata robił pranie mózgów ludziom. Dość dziwaczna fabuła, a później oglądałyśmy 'adrenalinę'. Z reguły nie oglądam filmów sensacyjnych, ale ten był wyjątkowo zabawny. <3 Niestety zasnęłam, ale z tego co wiem głównemu bohaterowi wybuchnęło oko na koniec. oO Na początku filmu został otruty i tylko adrenalina pozwalała mu przeżyć. Muszę to mieć na kompie. ^^ W nocy miałam 2379472005 snów, ale pamiętam tylko, że pałętałam się po lesie z jakimś prosiakiem w poszukiwaniu trufli. Ola mnie obudziła. -_- Ja jej nigdy nie budzę, ej. Wróciłam do domu, posprzątałam trochę i kazali mi na rowerze do babci przyjechać, spoko. Najgorzej pod most podjechać, ale dałam radę. ^^ Wątróbka smażona na piecu w garażu mojej babci to poezja i wcale nie żartuję. Wiem, że nikt jej nie lubi, ja też zaliczam się do tego grona, aczkolwiek w takiej formie, mmmm. Ogólnie koty się tak upasły, że jak człowiek weźmie na ręce oba na raz to długo tak nie wytrzyma. Teraz na szybko jakiś film z popcornem i idę spać, bo jutro naukanaukanauka, gdyż wczoraj i dziś nie było czasu. ;o Zbyt szybko mi weekendy mijają.



4 komentarze:

  1. jakie fajne miejsce na ost zdj. <3
    wyszłyby tam świetne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. droga do mojej babci. ^^
      myślałam o zdjęciach w tamtym miejscu, ale nie ma czasu. :c

      Usuń
  2. zainspirowały mnie zdj z weheartit. : D
    pianki się fajnie rozpuszczają w gorącej kawie i wtedy sa przepyszne do jedzenia. <3 bo jak sie rozpuszczą już całkiem to kolor kapuczino jest dziwny :c

    OdpowiedzUsuń