środa, 3 października 2012

Dzień kota :D

Fajnie dziś było, drugie miejsce (różnica jednego punktu). Ja tam się cieszę, choć niektóre oceny były niesprawiedliwe. :) Nie będziemy musieli się w przyszłym roku męczyć z przygotowaniami. ^^


Nasza wychowawczyni, która była 'krągłą modelką', musiało być jej gorąco w tych poduszkach. xD

Dodaję też Elizę, bo podoba się mi to zdjęcie. :>

Łaaa, i nawet mam focię z Roksią. Taka fajna jestem!

A tu śpiewaliśmy 'szkoła Ci da' na melodię 'felicita'. ;>

Modelki z Mediolanu przechadzają się po wybiegu. xD

Było nawet spaghetti... 

... jednak Damian wolał mąkę. xd

Konkurencja z jajkiem na łyżce, oczywiście nasza klasa triumfowała. ^^

W przerwie na reklamę Klaudia poleca nasze Włochy. ^^

Domino układa domino...

... a dziewczyny tworzą portret naszej pani Tereski :D


Mafiozo się położył, a ja byłam w trakcie przebierania się (dlatego mam spodnie). ^^


Prawie cała 1b LO. <3

Takie cukierki dostaliśmy, huehue.

4 komentarze:

  1. w poduszkach? łooo, ciekawa jestem jak to zrobiliście : D
    widzę, że fajny dzień. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, świetny, przywiązane jakimiś sznurkami były xd

      Usuń
  2. no ja kurde wiem! :D jutro na przerwach!

    OdpowiedzUsuń