poniedziałek, 17 września 2012

Znowu poniedziałek.

Tak łatwo się teraz zasypia, tak ciężko wstaje. Koszmar, a cieplutkie łóżeczko jeszcze bardziej utrudnia sprawę. :< Ponad połowa września już za nami, jeszcze tylko 9,5 miesiąca do wakacji. ^^ Coraz większymi krokami zbliża się jesień, ta jesień, której tak nienawidzę. Wtedy człowiek nie ma na nic siły i tylko odlicza dni do tej cholernej wiosny. Po wrześniu mógłby być od razu kwiecień, o. Dziś mieliśmy sześć lekcji. Na początek niemiecki, jakieś banały z gimnazjum. Dwie strony czasowników do nauki na przyszły poniedziałek, spoko. Weekend mam z głowy, jak nic. Dalej matematyka, też powtóreczka. Takie tam działania na pierwiastkach. Chemia i cudowny test kompetencji, och jak miło. -_-" Nie no, nie był aż taki zły = mało trzeciej klasy. Na angielskim pan znowu stwierdził, że mam spowolniony zapłon. xD Nie moja wina, że w klasie są trzy Klaudie (no może nie w tej samej grupie na językach) i nigdy nie wiem, która to ja. Lepiej jak nazwiskami listę czytają. Poza tym spoko lekcja, aczkolwiek mam wrażenie, że się uwsteczniam. Zdaję sobie sprawę, że klasa z rozszerzonym niemieckim musi uczyć się podstaw, jeśli chodzi o angielski, ale no proszę! Odmiana czasownika 'to be'? Chyba nic nowego się nie nauczę... Następnie diagnoza z polaka, znaczy takie czytanie ze zrozumieniem o ludziach, których wychowywały zwierzęta, szacun dla pomysłodawcy. Na koniec niemiecki, siedzieliśmy całą lekcję sami w klasie i śmiesznie było. "Współpracowałam" z Viktorią i mam wszystkie ćwiczenia z niemca, huehue. Po lekcjach miałam iść z Roksią do księgarni, ale bym na autobus nie zdążyła. Spotkałam Paulę, chwilę pogadałyśmy. Na pks jeszcze z Krzysiem. ^^ Dziwny autobus był, jechałam tak... do tyłu. Głupie uczcie. Ogólnie śmiesznie, bo ludzie z klasy byli, nooo. ;) No i nie mogę za cholerę ogarnąć zadania z polaka, mamo dopomóż! Jutro osiem lekcji (polski x2, matma, przedsiębiorczość, wychowawcza, kultura i niemiec x2). Nie lubię tego dnia, ciężki jest... Za to przez jakiś miesiąc w piątek będą tylko cztery lekcje! <3

Mam jakąś fazę na ten utwór OneRepublic. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz