wtorek, 1 stycznia 2013

# 122. witaj 2O13!

Witam w nowym roku, huehue. Sylwester całkiem udany. Dziadka urodziny też. Ej, fajnie narodzić się pierwszego stycznia. Mieciu dziś właśnie kończy sześćdziesiąt lat.


Sylwester z polsatem zawsze spoko. Rodowicz tańcząca gangnam style też. Nie no, fajnie było z Magdą i Natalą. Pośpiewałyśmy sobie, potańczyłyśmy (na leżąco). Jeszcze ninja Michał się nagle pojawił jak wyszłyśmy na dwór oglądać fajerwerki. Przestraszyłam się wtedy. Genialną pełnię księżyca wczoraj mieliśmy, nie? (Zdjęcie kiepskie jakościowo, ale cóż.)

Dobry zestaw. :D

Magda nie dała rady - mimo, że wszystkie piccolo były jeszcze zamknięte. xD

Nieudane zdjęcia, bo nie miałam właściwego obiektywu, co za strata. A tak na serio chyba nie przepadam za fajerwerkami. Owszem - są kolorowe, ale mnie nie jarają.



Dzień dobry panie Leonie. :D


A jutro już szkoła... Trzeba przeżyć jakoś te 1,5 tygodnia do ferii. Nie będzie łatwo. Byłoby miło, gdyby jednak jutro dali nam jeszcze luzik, proszę...

10 komentarzy:

  1. też mam ferie w pierwszej turze, bardzo mnie to cieszy ;) słodki kotek :)
    Przekaż Dziadkowi najlepsze życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać świetne się bawiłaś :D Słodki kociak.

    OdpowiedzUsuń
  3. mój dziadek obchodził dzisiaj imieniny :D tak,tak Miecio♥ wszystkiego najlepszego dla dziadka, przede wszystkim zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam lubię fajerwerki :D
    Mniaam ile piccolo :D
    Najlepszego dla dziadka ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dzisiaj ledwo dowlokłam się do szkoły XD Na prawdę powinno być jeszcze wolne ;D
    A dziadek na prawdę ma świetny dzień urodzin XDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie być najstarszym ze swojego rocznika ;)
    super zdjęcia :D
    śliczny Leon ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. też spędziłam sylwestra z polsatem :D
    fajne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurde...że też tego nie widziałam!Maryla i gangnam style,łoo jesus,epickie:D
    A ja dalej nie potrafię tego zatańczyć,umiesz?:3
    Trzeba się w końcu nauczyć!
    Zdjęcie na tle piccoli przepiękne.!HAHAH.
    TAK,TAK,TAK,ferie..już nie długo..8 dni szkołyy!
    często jesteś w Krakowie?:3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia, mnie też fajerwerki nie jarają. Jeszcze żeby był jakiś pokaz, a nie tak jak w moim mieście nuda xD Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń