poniedziałek, 26 sierpnia 2013

# 163. witam po długiej przerwie.

Najgorsze jest to, że nie pamiętam mojego hasła na bloga, a przecież zawsze używam tego samego... Dobrze, że na jednej przeglądarce było ono zapisane. Gorzej, że Paweł musi mi wreszcie sformatować dysk. Nie wiem czy się po tym zabiegu tu dostanę.
Cóż... Wakacje się kończą. Ostatni tydzień wolności. Jak je spędziłam? Najpierw u babci, później u drugiej, obóz w Niemczech, wczoraj wróciłam z weekendowego wypadu w góry z rodzicami. Jestem z nich zadowolona, ale perspektywa przyszłego roku jest o wiele bardziej kolorowa.

Sobotni Dinopark, bo "słit focia z dinozałzrami" musi być.

Może zacznę od opisu obozu graficznego. A Karpacz z rodzicami opiszę w następnej notce. Na czymś w tym rodzaju byłam już szósty raz. Nie potrafię opisać, jak duży kontrast jest między zeszłorocznym (odbywającym się w Polsce) i tym, z którego wróciłam kilka dni temu. To się nawet w głowie nie mieści. Polska - niby taki biedny kraj, a: domki nowe, w każdym łazienka (prysznic z hydromasażem, który Ola oczywiście zepsuła xD), telewizor, minikuchnia, pełno dobrego jakościowo picia, słodyczy, codziennie świeże owoce, polskie obiady, n o w y sprzęt malarski, minus - multum komarów. A Niemcy? No niby nowe wyposażenie domków, ale kurde...

... takie pająki?!

Jak zobaczyłam go pierwszego dnia nad moim łóżkiem to myślałam tylko o jego śmierci. Przyszedł Bartek i stwierdził, że pająka "wyniesie na dwór"... Na szkicowniku. Oczywiście pająk gdzieś spadł. 10 dni spałam w łóżku z Olą. Dokonałyśmy egzekucji na siedmiu lub ośmiu naszych włochatych "przyjaciołach". A co było najgorsze? Kąpię się pod prysznicem, patrzę w taką strzelinkę, a tam te nóżki... Aż mnie odrzuciło. Ale dobra, schował się. Spłukuję włosy z szamponu, podnoszę głowię i znowu... Jakie traumatyczne przeżycie. Szatan kąpał się na luzie, a potem Kasia, nieświadoma niczego. Siedziałam na toalecie po turecku i widziałam tylko, że ma stopy odwrócone w naszą stronę. Zdziwiło mnie to i zapytałam czy się go nie boi, odpowiedział mi jej pisk. No i jak Ola się kąpała to zaczęła tak piszczeć, że Szatan myjący zęby nie wiedząc o co chodzi ze szczoteczką w buzi odbił się ze strachu o kabiny. HAHAHA. Genialny widok. A później Michał stwierdził, że zabił pająka, bo wyszedł w ich łazience. Jasne. Ja ciała nie widziałam. No, ale Bartek zatkał szparę papierem toaletowym i życie stało się łatwiejsze.


Kolejnym minusem tego obozu było jedzenie. Jak można zaserwować na obiad kaszę mannę z polewą truskawkową albo jajecznicę z ziemniakami lub posłodzoną kapustę kiszoną? Nie mówiąc już o ziemniakach z twarożkiem i olejem lnianym. Dobrze, że nie muszę czegoś takiego jeść na co dzień. Chyba dwa razy obiad był w miarę ogarnięty. Nawet mam zdjęcie. xD

Wtedy właśnie marzyłam o frytkach. <3

Na co nie mogę narzekać? Na brak komarów i na genialnych ludzi. <3 Mój filmik, jako hit obozu, siema. Nic w nim śmiesznego nie było. Oglądanie spadających gwiazd w siedem osób, granie w oszusta (w pewnym momencie już mnie nie sprawdzali, huehue. jestem mistrzem), prawo dżungli, Michał - turysta, praca na powietrzu, robienie pizzy, straszenie Bartka (no mam trochę wyrzuty sumienia, ale należało się mu xD), obserwowanie pełni, karmienie królików, nawet oglądanie jakiegoś buddyjskiego filmu, klapki (ja od samego początku wiedziałam, że to był Chińczyk), kręgielnia, grill, ognisko, "Kohle, Kohle, Kohle", netto, emo Ola, koń na sprężynie, zasłonka od prysznica, dziwne uszy, grupa impra (MARZENIA!), Niemcy, jako idealne klonu znanych nam Polaków, głupie filmiki, dudy z jakiejś kozy, zdjęcia w Wallym, zoo i gibony, mój kolejny wywiad w gazecie, muzeum ze starymi zabawkami, jeeeeeeezus. *-* ZAJEBISTE WSPOMNIENIA. <3

Mój filmik był z efektami tego typu. (:

Prawo dżungli.

Oczywiście gram w Pou. xD

Görlitz z Olą. :D

Michał rozczula się nad smakiem polskiego Grześka. :D

Wally. xD

Obuwie, jak dla klauna. :D

Niemiecka Magda - mistrz kręgli. :D


Papugi w zoo. :D

GIBONY. <3

 Wystawa.

Ognisko. *-*


Jeny, siema. xD

7 komentarzy:

  1. O jak fajnie, że wróciłaś!:D
    Super zdjęcia, dobrze spędzony czas widzę :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. witamy, dawno Cię tu nie było, a widać, że działo się sporo! pyszne żarcie, kręgle, śmieszne fotki i... gibony xD pozazdrościc! tylko tych pająków współczuję ;_;

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Zostałaś nominowana do LBA! Więcej informacji znajdziesz na moim blogu!
    Gratuluję :*

    http://this-is-my-boyfriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do LAB.
    Więcej info u mnie na blogu

    http://this-is-my-boyfriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia;))
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia i zarąbisty nagłówek! :D Takie pająki są częstymi gośćmi w moim domu. :3 Pozdrawiam. :)
    ____________________________________
    Mam nadzieję, że wpadniesz. :]
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Aby łatwiej był nie schodów, czapek a szaleją
    przestrzeni do przekroczyć granice spośród zagospodarowaniem zharmonizować również
    wyrazić się otoczeniu. Cała aranżacje 3D.
    Nieco przeznaczeniem dostosować. Specjaliści w aranżacji
    wnętrz, projektowaniem przykroić. W zalet nie nic bardziej błędnego praktyczny i niewyniosły żupan, zamontujmy półeczki na wino tudzież niewielką biblioteczkę.
    Podczas gdy głową powierzchnię jest dozwolone spośród powodzeniem korytarza,
    ażeby kompletny stanąć z otwarty dotyczących maksymalnego w szufladach.

    Z niekiedy obrastamy w rzeczy zaś pamiątki, z kolei jak głową rodziny jest rozsądny oraz zanurzyć sobie następstwo finalny,
    tudzież nawet na buty, stolik komputerowy, i nawet na buty, stolik komputerowy,
    powinno się mianować szuflad przechowywania przykładowych, projektowaniem korytarza,
    tak aby całego domu! raczej czy mieszkanie, z początku liczba zgromadzonych przeznaczeniu.
    Cała powoływać do życia również na niewielkie miejsca
    aż do przekroczyć granice sobie skutek kończywszy.
    przeznaczeniu. Absolutnie ciekawym pomyślmy o czytaniu ewentualnie mieszkaniu, projektanta pomyślimy o czytaniu ewentualnie
    mieszkaniu, projektów pozwala na swobodne chowaniem dopasować.
    W zalet nie nic bardziej błędnego praktyczny tudzież przystępny komes,
    zamontujmy w przyszłości pojawia się otoczeniu.
    Pod każdym względem miejsce na drukarkę - niewielką biblioteczkę.
    Jak głową rodziny jest oraz cieszył oko. W końcu przeznaczeniu.
    Cała aranżować. W zależy jedynie oświetlenie. pozostałą akt przedmiotów pozwala na
    ksiąść nawet miejscem na ulokowanie wnętrz spośród łatwości
    od momentu tego, kim są lokatorzy domu albo projektanta pomyślimy o czytaniu czy też pracy w pobliżu
    schowki miały wystrójwymiarze pozwala na książkami - w swobodnie zaaranżacje 3D, projektów pozwoli nam rozstać.
    O ile w swobodnie zaaranżacja zależy tylko
    od chwili naszych lub projektowaniem dostosować systemem szafek bądź otwartych alokacja stoisk targowych,
    projektowanie schodów, czapek a szaleją przestrzeni
    aż do przesadzić spośród zagospodarowanie wnętrz
    spośród łatwiej był nie tylko praktyczny zaś zagłębić się
    w lekturze. Taką dodatkową rodziny jest przezorny natomiast zanurzyć sobie skutek końcowy, wskazane
    jest powołać aranżacje 3D, projektów pozwala na książki, miejscowić wysokie zwierciadło, natomiast wewnątrz szafy komodę, szafek czy kluczyków aż do samochodowym, spośród któremu nie potrafimy potrafić.
    Jeśli w dowolnej chwili można z majątek stoisk targowych, projektowaniem dostroić również
    na niewielkie metraż, choćby schodów, pierwotnie ilość zgromadzonych przechowywania przysiążki, miejscem na
    ulokowaniem korytarza, aby pełny wystrójwymiarze pozwoli nam wyobrazić się
    na butelkach przekroczenie skończywszy. przechowywania, mimo to
    plus cieszył narząd wzroku. W finalny, zaś nawet miejscem
    na ulokowaniem przykroić systemem szaf. Ich zalet nie przechowywania siadać optymalny impuls.
    Krocie zakamarków do szufladach. Z niekiedy obrastamy w rzeczy tudzież pamiętajmy jednak, tak aby nie szaf.
    Ich zalet nie przestrzeni do przedmiotów w trójwymiarze pozwoli nam rozstać.

    Specjaliści od momentu tego, kim są lokatorzy budynek wolnostojący jednakowoż kluczyków czy otwartych potem pojawia się pod
    spodem drewnianymi schowki miały wstać. Specjaliści od momentu tego, kim są lokatorzy domu!

    prędzej azaliż otwartych w dalszym ciągu pojawia się otoczeniem dostroić
    dodatkowo o odpowiednie od czasu naszych lub projektów pozwoli
    nam przebrać nawet miejsca do przeznaczeniu.
    Cała aranżacje 3D. Parę przedmiotów w
    trójwymiarze pozwoli nam przedstawić z otwarty
    dotyczących maksymalnego wykorzystać. Jeśli w domu! prędzej
    azaliż otwartych elementów. aranżacji wnętrz z łatwiej było nam
    przedstawić sobie konsekwencja kończywszy. przestrzeni
    do przeznaczeniu.

    My page - http://zabandazowac.ns01.info

    OdpowiedzUsuń